Floyd ble månedens butikk i august: – Veldig motiverende

Annonsørinnhold fra

Aurora Meyer tok over som butikkansvarlig for Floyd juni, og har allerede gjort seg bemerket på City Nord.

Hver måned kåres det en butikk på City Nord som har vist ekstra engasjement og som har utført kundeservice i høyeste klasse. Der har Floyd City Nord utmerket seg, og ble i august kåret til månedens butikk.

– Det er en stor anerkjennelse av jobben vi har gjort, og ikke minst veldig stas, sier butikkansvarlig leder Aurora Meyer.

En motivasjonsboost

Det er knapt tre måneder siden Aurora tok over som butikkansvarlig for Floyd City Nord, sammen med Vilde Amalie Berntsen som assisterende butikkansvarlig. Derfor føltes det ekstra motiverende å motta prisen som månedens butikk i august.  

– At vi ble månedens butikk viser at vi har gjort noe rett.
Å få en slik pris er både hyggelig og en skikkelig motivasjonsboost, sier Aurora.

Vilde nikker enig og tilføyer:

– Det er stas å få et bevis på at jobben vi har gjort blir verdsatt, sier hun.

Blir kjent med kundenes garderober

Siden åpningen i 2020 har Floyd City Nord rukket å få mange faste kunder, men Aurora kan fortelle at stadig flere får øynene opp for butikken.

– Det er hele tiden nye folk som kommer innom, og alle virker fornøyd med utvalget og hjelpen de får av oss. Vi setter i alle fall stor pris på kundene våre, både de gamle og de nye, forteller hun.

Både Vilde og Aurora har et godt øye for mote, men det aller mest givende med jobben er likevel kundekontakten, forteller de.

– Vi trives med å jobbe med folk, og det er viktig i denne jobben. Det er viktig for oss å få kundene til å føle seg velkommen, og at de blir fornøyde med hjelpen de får av oss, sier Aurora.

Og jo bedre kjent de blir med kundene sine, jo enklere er det å hjelpe dem.

– Vi blir godt kjent med garderoben til våre faste kunder, noe som selvsagt er praktisk når vi skal foreslå klesplagg, smiler hun.

Blir kjent med kundenes garderober

Siden åpningen i 2020 har Floyd City Nord rukket å få mange faste kunder, men Aurora kan fortelle at stadig flere får øynene opp for butikken.

– Det er hele tiden nye folk som kommer innom, og alle virker fornøyd med utvalget og hjelpen de får av oss. Vi setter i alle fall stor pris på kundene våre, både de gamle og de nye, forteller hun.

Både Vilde og Aurora har et godt øye for mote, men det aller mest givende med jobben er likevel kundekontakten, forteller de.

– Vi trives med å jobbe med folk, og det er viktig i denne jobben. Det er viktig for oss å få kundene til å føle seg velkommen, og at de blir fornøyde med hjelpen de får av oss, sier Aurora.

Og jo bedre kjent de blir med kundene sine, jo enklere er det å hjelpe dem.

– Vi blir godt kjent med garderoben til våre faste kunder, noe som selvsagt er praktisk når vi skal foreslå klesplagg, smiler hun.

Verdig vinner

Floyd hatt en svært positiv omsetningsutvikling siden de åpnet. Det er ikke så overraskende, ifølge markedsføringsleder i Coop, Linda Rønning.

– Butikken ser alltid ryddig og innbydende ut, og er et godt supplement til senterets øvrige butikkmiks. Som kunde føler man seg sett og ivaretatt, og servicen er selvsagt upåklagelig, poengterer hun.

Videre skryter hun av Floyds tilstedeværelse, både på City Nord og på sosiale medier.

– Jentene i butikken gjør en flott jobb i sosiale medier og de er aktive når senteret kjører aktiviteter.

  • City Nord er et kjøpesenter i Bodø, med et rikholdig utvalg av butikker og spisesteder. En oversikt over disse finner du her.
  • City Nord ble åpnet i 1994, og utvidet i 2011 og 2015.
  • Vi har et butikkareal på 66.000 kvadratmeter og 1.300 parkeringsplasser.
  • City Nord eies av Coop Nordland SA. De har sitt hovedkontor i 3. etasje, hvor du også finner senterkontoret. Kundesenteret vårt finner du i 1. etasje.
FAKTABOKS
City Nord

Avisens journalister og redaksjon har ingen rolle i produksjonen og publiseringen av dette innholdet.
Personvernerklæring / Informasjonskapsler

Design: Amedia Ressurs