[Lofotposten]: - Vi ser hele tiden på hvordan vi fornyer oss og hvordan vi skal henge med i tiden for å få litt ekstra oppmerksomhet i medielandskapet vi befinner oss i. Det er bakgrunnen for at vi har valgt å gå ut med en animert kjærlighetshistorie hvor vi spiller videre på at Grandiosa er ekte kjærlighet, sier Sonja Haugen, som er produktgruppesjef i Grandiosa til Kampanje.

Det er Grandiosa med tynn bunn som skal lanseres med drahjelp fra Lofotens hitmaker.

Reklamebyrået Try har spunnet rundt temaet kjærlighet i de tidligere reklamene de har laget for Grandiosa, og nå mener de at sangen «Ikke som de andre» passer inn i temaet. Det er Marianne Pentha som synger i reklamevideoen, og hun synger på strandadialekt som seg hør og bør for pizzaen som produseres i vestlandsbygda.

Ifølge Kampanje vil Orkla legge mye ressurser i kampanjen.

Hvor mye selskapet har betalt for retten til å bruke Sondre Justads sang er ikke kjent.

Reklamen vil dukke opp på tv-skjermene etter hvert, og den er allerede publisert på YouTube.