Gå til sidens hovedinnhold

SALTBLØFFEN

Artikkelen er over 2 år gammel

Leserbrev Dette er et debattinnlegg, skrevet av en ekstern bidragsyter. Innlegget gir uttrykk for skribentens holdninger.

Rapport 13.feb. 2019 kl. 08.15 – 08.30, temp. -1.

- RV 80: ubrøyta, med slaps etter snøfallet, dårleg veggrep og til dels høge kantar mellom kjørefelta.

- Bodøsjøen: godt, kommunalt brøyta med utmerkt veggrep, til dels bart og tørt.

For meg ser det ut til at dei private som får vedlikehaldsoppdraget, ikkje har råd til å skaffe seg vegskraper eller anna teknisk utstyr. Anbodsprinsippet er derfor ikkje eigna for trygt og godt vegvedlikehald. Det kan ikkje vere ukjent for Statens vegvesen at snø festar seg når vegen er salta, og at snøslapset straks skaper usikre kjøreforhold. Her bør vegvesenet forklare korfor snøslaps likevel er trygt, vurdert opp mot alternativt vedlikehald.

Salt er derimot atskillig billigare enn teknisk utstyr, tilpassa privatiseringa av vedlikehaldet. Da er det berre å pøse på med salt til all snøen er borte. Slik aukar overskotet i bedrifta. Kan vegvesenet forklare meg korfor dette er smart salting, korfor det er smart at naturen tar skade, korfor det er smart at bilparken blir utsett for korrosjon og korfor det er smart at dekk, støtdemparar og bremser tar skade av saltet?

Kommentarer til denne saken