Gå til sidens hovedinnhold

Pyramiden Nordland fylkeskommune

Leserbrev Dette er et debattinnlegg, skrevet av en ekstern bidragsyter. Innlegget gir uttrykk for skribentens holdninger.

Dette handler om kundekontakt. Samferdselsavdelingen i Nordland Fylkeskommune synes å ha avsky for kontakt med brukerne av buss. Jeg har prøvd, og mange med meg, men blir møtt av en "ugjennomtrengelig" mur. Jeg er blitt fortalt av fylkeskommunens sentralbord, at samferdselsavdelingen ikke tar mot telefoner. Kontakt må foregå via e-post. Dette er rystende.

De som har dette som sin jobb, burde begeistres over å få komme i muntlig kontakt med brukerne. Denne mangel på respons/ åpenhet fra fylkeskommunen er nær sagt daglig kommentert i AN.

Avslutningsvis. Det er foretatt ruteomlegging av rute 3 i Bodø som er høyst bemerkelesverdig. At rute 3 har fjernet stopp ved City Nord berører mange. Den feilen bør snarest rettes opp. Og jeg spør meg, hvem har samferdselsavdelingen hørt på når dette ble besluttet? Ingen sier noe, til tross for flere innlegg i avisen. Samferdselsavdelingens taushet er bare til irritasjon. Det nærmer seg arroganse.

Kommentarer til denne saken