Nordlendingene er mest fornøyd med togtilbudet

Artikkelen er over 1 år gammel
DEL

To ganger i året måler NSB Persontog hvor fornøyde kundene er med NSBs leveranser. NSB Nord leverer igjen gode tall for kundetilfredshet, og i høstens måling gir kundene til NSB Nords medarbeidere 91 poeng, kommer det fram i en pressemelding.

– Medarbeiderne møter kundene våre i togene hver dag og er trente i å håndtere ulike situasjoner i togene. Det er svært hyggelig at kundenes tilbakemelding viser at de er begeistret over den jobben våre medarbeidere gjør, sier regiondirektør i NSB Nord, Børge Nilsen.

NSB måler også hva kundene tenker om billettkjøp, ombordstigning, informasjon i toget og renhold. Også her står NSB Nords leveranser til «svært godt.»

– Vi er svært stolte over høstens tall, de forteller oss at vi har en trygg og god organisasjon i ryggen som leverer gode tjenester hver dag til de som reiser med oss, også i usikre tider og på dager hvor trafikken kanskje ikke går som den skal, sier Børge Nilsen.

Kundene forteller samtidig at de ønsker seg et bedre serveringstilbud, enda bedre rutetilbud, samt ønsker seg bedre informasjon ved avvik.

– Det er viktig for oss å ha et godt samarbeid med Bane NOR slik at vi kan løse trafikken på en best mulig måte i hverdagen og når det oppstår avvik eller er arbeider, sier regiondirektøren.

Artikkeltags