Nikita Hair inngår samarbeid med stor butikkjede

Nikita Hair åpnet nytt shop-in-shop velværekonsept i Stockholm sammen med Åhléns.

DEL

Den 23. august åpnet Åhléns sin første MarketPlace på Fridhemsplan. MarketPlace er et varehus med fokus på inspirasjon og opplevelser med en variasjon av varemerker innen mote, barn, interiør og skjønnhet. Inn der skal også Nikita Hair med sitt første shop-in-shop-konsept, skriver Raise Gruppen AS i en pressemelding.

– Kundene stiller nye og høyere krav til kjøpsopplevelsen. Gjennom shop- in-shop-samarbeidet med Åhléns gir vi kundene muligheten til å få velværeopplevelser midt i varehuset. Vi har sterk tro på konseptet, og ser fram til å gjøre frisørbesøket og velvære enda mer tilgjengelig hos Sveriges ledende varehuskjede Åhléns, sier Christinah Nicolaisen, administrerende direktør i Raise Gruppen.

Nicolaisen forteller videre at selskapet har planer om å vokse videre, og samarbeidet med Åhléns i Sverige er et viktig ledd i denne satsingen.

– Shop-in-shop-konseptet gjør salongen til en integrert del av kjøpesenteret. På den måten blir hårklippen og velvære en del av handleopplevelsen. Å gjøre frisørsalongen enda mer tilgjengelig for kunden som stadig blir mer opptatt av hår, men har mindre tid, er en viktig del av vår strategi. Her kan travle småbarnsforeldre, våre mange drop-in- kunder eller andre, stikke innom for å få seg en hårklipp, farge eller hårforlengning mens de handler blant tusenvis av kjente varemerker, avslutter hun. sier Nicolaisen.

Artikkeltags