Gå til sidens hovedinnhold

Har ledig toppstilling – søker dynamisk og nytenkende person

Stormen konserthus søker etter kommunikasjonssjef.

Friste for å søke på stillingen er 28. februar.

Ifølge utlysningen av stillingen som blant annet ligger på Finn søker de etter dynamisk og nytenkende kommunikasjonssjef. Stillingen er opprettet som et ledd i omorganiseringen av konserthusets virksomhet.

Kommunikasjonssjefen skal ha ansvaret for konserthusets merkevarebygging, samt utvikling av kommunikasjon- og markedsføringsstrategi. Stormen Konserthus skal utvikle en egen kunstnerisk profil, herunder egenproduksjon av musikk- og scenekunstproduksjoner.

Kommunikasjonssjefen skal lede for konserthusets nye kommunikasjonsavdeling, og inngår i organisasjonens ledergruppe og stillingen er underlagt direktøren.

Her er arbeidsoppgavene.

Sikre at det til enhver tid er utarbeidet kommunikasjonsplaner med klart definerte mål, som understøtter innfrielsen av konserthusets formål, strategiske målsettinger og oppgaver.

Sikre sammenheng i alle former for intern og ekstern kommunikasjon i konserthuset, på en slik måte at konserthusets og Stormenkvartalets merkevare videreutvikles effektivt.

Sikre løpende planlegging og budsjettering av kommunikasjonsoppgaver

Være leder for ansatte i kommunikasjonsavdelingen.

Sikre god koordinering og godt samarbeid med konserthusets øvrige avdelinger.

Være rådgiver og sparringpartner for konserthusets ledelse i overordnede spørsmål om kommunikasjon og pressehåndtering.

Kommentarer til denne saken