Har du tatt fly fra Bodø, har du sikkert sett han. Nå er Geir årets kjøpmann

Geir Jacobsen ble årets kjøpmann i Narvesen-systemet.

Geir Jacobsen ble årets kjøpmann i Narvesen-systemet.

Av
Artikkelen er over 1 år gammel
DEL

Geir Jacobsen fra Bodø ble onsdag kåret til Årets Kjøpmann i Narvesen.

Sammen med Shane Zhengming Ma fra Oslo og Jesper Spies fra Haugesund ble Jacobsen kåret til Årets Kjøpmann i henholdsvis 7-Eleven i By, 7-eleven Bensinstasjoner og i Narvesen.

Prisen henger høyt, og er et bevis på at kjøpmennene har levert svært gode resultater.

Juryens begrunnelse på Jacobsen var slik:

«Geir Jacobsen har levert gode resultater igjennom flere tiår. Med sitt lederskap har han skapt et svært godt team der selgerne trives, noe som vises ved at flere av selgerne har vært med like lenge som Kjøpmannen selv. På Narvesen Bodø Lufthavn jobber Kjøpmann og de ansatte sammen mot et felles mål.

Kjøpmannen har gjort en formidabel jobb med sitt fokus på mat og drikke. På sosiale medier sier kundene at det er begeistret for ekstremt god service, og i en kundeundersøkelse utført av utleier hadde butikken landets mest fornøyde kunder.»

Hver januar inviterer Reitan Convenience til Riksmøte, der kjøpmenn, medarbeidere, eiere og leverandører i 7-Eleven, Narvesen og det nye konseptet Northland samles for å oppsummere året som har gått og for å se inn i 2018. Aller mest spenning er det imidlertid knyttet til kåringen av Årets Kjøpmann.

- Det er en stor glede å få dele ut prisen for Årets Kjøpmann. Vinnerne jobber godt med verdiene våre hver eneste dag, og setter alltid kunden først, sier Mariette Kristenson, administrerende direktør i Reitan Convenience Norge.

Det er sterk konkurranse, og det er mange kjøpmenn som vurderes til kjedens mest prestisjetunge utmerkelse. Noen fellestrekk går imidlertid igjen blant årets tre vinnere. De er gode ledere, har levert sterke resultater og de jobber utefra en holdning om at kunden er vår øverste sjef.

- Vinnerne er gode ledere og skaper dyktige, sammensveisede team som igjen leverer sterke resultater og gode kundeopplevelser. De er også gode på mat, drikke, kaffe og bakeri – og de lykkes med å friste kundene til å handle, forteller Kristenson i en pressemelding.

Artikkeltags